Bergeman Dienstverlening - Office Assistance

Wat doe ik?

Als virtual assistant help ik ondernemers voornamelijk met hun administratie en debiteurenbeheer. Er gaat vaak veel tijd in zitten om alle administratie bij te houden, afspraken te plannen, facturen te maken, te versturen en ervoor te zorgen dat ze ook daadwerkelijk op tijd betaald worden. 

Wat kan ik voor je betekenen?
– Office management
– Administratie
– Emails behandelen
– Afspraken maken
– Website maken en beheren
– Vertalen van Nederlands naar Engels en Engels naar Nederlands
– Volledig debiteurenbeheer, inclusief incassobeheer 

Voor wie?
Ik werk voor bedrijven, zzp-ers, managers, eigenlijk elke ondernemer die hulp kan gebruiken.

Dus:
– Jij houdt je bezig met waar je goed in bent
– Ik ben een betrouwbare partner met een breed netwerk
– Ik werk vanuit huis, als zelfstandige, en toch jouw “back office”

Wat nu?
Neem contact met me op zodat we mijn werkwijze en jouw voordelen samen kunnen bespreken. Kijk ook eens bij mijn complete aanbod voor meer details over alle werkzaamheden die ik kan overnemen.

Je kunt beter niets doen, dan door veel doen niets tot stand brengen.