Bergeman Dienstverlening - Financiële administratie

Wat doen wij?

We hebben verschillende opties:

  1. Zoals je op de pagina ‘Voordelen’ al kon lezen, kunnen we de volledige financiële administratie van je overnemen. Als je dat wilt houden we al je werkzaamheden, facturen en onkosten bij. In dit geval versturen wij je facturen, doen je boekhouding en verzorgen je belasting aangiftes.
  2. De tweede optie is dat je al je werkzaamheden zelf bijhoudt, je verstuurt ook zelf je facturen. We maken dan een map voor je aan in OneDrive waarin je al je facturen en administratie kunt zetten. In dit geval doen we je boekhouding en verzorgen we je belasting aangiftes.

Let op: we werken dus volledig digitaal! Dit betekent dat we geen mappen aannemen met facturen of bankafschriften, alles gaat via OneDrive.

We kunnen je ook advies geven over je privé vermogen. Doordat Bas veel ervaring heeft met vermogensgroei, en een breed netwerk heeft, zou hij je kunnen helpen om samen te kijken wat je het beste met je winst zou kunnen doen op basis van jouw wensen.  

Wat nu?
Neem contact met ons op zodat we onze werkwijze en jouw voordelen samen kunnen bespreken. 

Je kunt beter niets doen, dan door veel doen niets tot stand brengen.