Bergeman Dienstverlening - Office Assistance

Over mij

Mijn naam is Hendra Bergeman. Ik ben getrouwd met Bas sinds 2012. 

In 2008 ben ik afgestudeerd als Biomedical Engineer aan de Technische Universiteit van Eindhoven. Na mijn studie ben ik begonnen als Clinical Trial Associate bij Amgen B.V. (een farmaceutisch bedrijf).

Dit is een erg veelzijdige functie, waarbij ik verantwoordelijk was voor de administratieve taken binnen het team, zoals het verzorgen van dossiers en correspondentie en het maken van notulen tijdens vergaderingen. 

Later ben ik binnen hetzelfde bedrijf doorgegroeid naar de functie van Clinical Research Associate. In deze functie was ik het aanspreekpunt voor het ziekenhuispersoneel voor alle logistieke en inhoudelijke vragen of problemen aangaande de klinische studie waar zij aan deelnamen.

Omdat ik graag parttime wilde werken heb ik in 2015 samen met mijn man Bergeman Dienstverlening opgericht.

Bas heeft 17 jaar ervaring als investeerder en vermogensbeheerder, onder andere in vastgoed. Bas heeft de afgelopen jaren veel ervaring opgedaan met debiteurenbeheer en incassobeheer. Ook voor advies om je vermogen te laten groeien en voor je toekomstplanning kun je bij hem terecht.

Wat zijn de voordelen van een virtual assistant? En hoe werkt dat precies?

Je kunt beter niets doen, dan door veel doen niets tot stand brengen.